۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

کابوس وحشت از مجاهدين و نعل وارونه های مسخره در بوستون از سوی بانکدار مرکزی ترويسم تلويزيون حکومت آخوندی - ۲۷فروردين ۱۳۹۲: «پر و بال دادن تروريستهايی که عامل شهادت بيش از ۱۵۰۰۰ ايرانی هستند در بيخ گوش کاخ سفيد، همکارم تبريزی گزارش می کند: تصاويری از ساختمان دفتر تازه تأسيس گروهک تروريستی منافقين، | mojahedin.org |

گسترش برنامه اتمی رژيم ايران با سه برابر کردن دستگاههای سانتريفيوژ | mojahedin.org |

۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

نامۀ احمدشاملو به مسعود رجوی رهبرسازمان مجاهدین خلق ایران

نامۀ احمدشاملو به مسعود رجوی رهبرسازمان مجاهدین خلق ایران


نامه احمد شاملو و 13 تن از نويسندگان و شعراي ديگر به آقاي مسعود رجوي
مجاهد خلق مسعود رجوي- پنجم جوزای سال 1360
چهارم خرداد روز شهادت محمد حنيف نژاد, سعيد محسن, علي اصغر بديع زادگان, عبدالرسول مشكين فام و محمود عسگريزاده , بنيان گذاران سازمان انقلابي مجاهدين خلق ايران است. يادآوري اين روز براي مردم ما و همۀ مشتاقان آزادي و استقلال ايران فرصتي است در بزرگداشت خاطره  همه ای شهداي انقلابي خلق و براي شما و همرزمانتان , كه فعالانه راه آن مجاهدين شهيد را مي پوئيد به ويژه تجديد عهدي است با آرمان هاي مردان  و زنان از خود گذشته اي كه براي رهايي ايران بپا خاستند و با ايثار جان خويش سنگ بناي جنبشي انقلابي را بر زمين ميهن ما استوار كردند.
براي ما فرصتي مغتنم است كه در بزرگداشت اين روز تاريخي و اين تجديد عهد با شما و همه ي همرزمان مجاهدتان سهيم و شريك باشيم.
علي اكبر اكبري, ناصر پاكدامن, باقر پرهام, اسماعيل خويي, غلامحسين ساعدي, محمدعلي سپانلو, احمد شاملو, رويا كهربايي, عاطفه گرگين, هوشنگ گلشيري , نعمت ميرزا زاده, منوچهر هزارخاني, محسن يلفاني,
پاسخ آقاي مسعود رجوي به پيام احمد شاملو و ساير نويسندگان و شعرا
بنام خدا و بنام خلق قهرمان ايران
شاعر شاعران, خورشيد  درخشان  آّسمان ادب ايران , احمد شاملو
با سلام هاي انقلابي , پيام شورانگيز شما و 12 تن ديگر از نامدارترين درخشندگان منظومه ي « ادب و هنر» ميهن ستمزده مان , به مناسبت سالروز شهادت بنيانگذاران مجاهدين خلق ايران را دريافت كردم.
براي مجاهدين خلق و ميليشياي مردمي و براي همه ي انقلابيون ايران بطور اعم, جاي سرفرازي است كه اكنون بيش از پيش از حمايت شما و ساير دوستانتان برخوردار شده اند .
اگرچه اين مطلب هرگز چيز جديدي نبوده و از قديم الايام هر «ابراهيمي» كه قصد گذركردن از «آتش» داشت, شما و ساير رزمندگان ميدان «هنر» را در كنار خود  مي يافت . و چه خوب گفته بوديد كه :
«
امروز شعر, حربه ي خلق است
زيرا كه شاعران, خود شاخه اي زجنگل خلقند
نه ياسمين و سنبل گلخانه ي فلان
بيگانه نيست شاعر امروز با دردهاي مشترك خلق
او با لبان مردم لبخند مي زند
درد و اميد را با استخوان خويش پيوند مي زند....«
پس ما و هر آن كس كه « مژده شكستن زمستان» را در دل مي پروراند حق داريم كه مضافاً بر سلاح  هاي مادي, از تسليح به ديگر حربه ها ي معنوي خلق بر خود بباليم و بار ديگر بر بالين شهيدان والامقام خلق – تمامي خلق – سوگند ياد كنيم كه هم چنان تا قله ي «رهايي» سنگر مبارزات ضد استبدادي , ضد استعماري و ضد استثماري را ترك نگوييم .
مبارزه اي كه لاجرم در برابر ارتجاع و اپورتونيسم نيز قد برافراشته و خواهان حمايت فزاينده ي شماست.
پس اي حربه هاي معنوي خلق, شاعران و نويسندگان عالي مقام,
اجازه  مي خواهم از جانب بسياري از فرزندان خلق قهرمان و محرومي كه چه در دوران «زورعريان» و چه در دوران «فريب», يك آن نيز دامان ستمكشان را رها نكرده اند , بارديگر بر نياز تمامي خلق و نياز تمامي فرزندان جانبازش , بر ضرورت كار انساني و انقلابي خلاق شما تاكيد كنم.
برادر شما – مسعود رجوي  5/خرداد/

۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

گزارشهای تکميلی از درگیری کشاورزان خشمگین اصفهان



7:43:44 PM 1391/12/10
درگيري مردم اصفهان با نيروهاي سركوبگر
درگيری مردم اصفهان با نيروهای سركوبگر
در جريان درگيريها در ورزنه اصفهان ۴۰۰نفر مجروح و ۷تن نابينا شدند
گزارشهای تکميلی حاکی است در جريان درگيری چهارشنبه شب در ورزنه اصفهان 400نفر مجروح شدند. 7تن از مجروحان به دليل اصابت گلوله های ساچمه ای کور شده اند. اسامی برخی از مجروحان که کور شده اند عبارتند از محمد ابراهيمی نصب 22ساله، مجيدطهماسبی 34ساله، سيد جواد فاطمی 32ساله، حامد باقری 20ساله، محمد شهبازی، غير از محمد شهبازی که در بيمارستان فيض اصفهان بستری است، بقيه مجروحان در بيمارستان الزهرا اصفهان بستری هستند.
به آتش کشيدن خودروهای نيروی انتظامی، طبق خبر دريافتی از خوراسگان و ورزنه، در جريان خيزش کشاورزان، علاوه بر آتش زدن سه اتوبوس نيروهای يگان ويژه، تا کنون نزديک به 7 خودرو مأموران انتظامی توسط کشاورزان خشمگين به آتش کشيده شده است.

به اتش کشیده شدن سه دستگاه اتوبوس نیروی انتظامی به دست کشاورزان خشمگین اصفهان

كليپها

به آتش کشيدن خودروهای نيروی انتظامی، طبق خبر دريافتی از خوراسگان و ورزنه، در جريان خيزش کشاورزان، علاوه بر آتش زدن سه اتوبوس نيروهای يگان ويژه، تا کنون نزديک به 7 خودرو مأموران انتظامی توسط کشاورزان خشمگين به آتش کشيده شده است.

۱۳۹۱ اسفند ۲, چهارشنبه

زنان سوری در خط مقدم نبرد



ديدار هيأت دو حزبی کنگره آمريکا با رئيس جمهور برگزيده مقاومت در پاريس

ديدار هيأت دو حزبی کنگره آمريکا با رئيس جمهور برگزيده مقاومت در پاريس
ديدار هيأت دو حزبی کنگره آمريکا
با رئيس جمهور برگزيده مقاومت در پاريس


روهرا باکر رئيس زيرکميته اروپا در کنگره آمريکا:
اگر حملات ديگری رخ دهد
مالکی آتش را حس خواهد کرد
ما در کنگره قطعنامه ارائه می کنيم
و مالکی و حکومتش را حامی تروريسم اعلام می کنيم


بعدازظهر يکشنبه 29بهمن يک هيأت دو حزبی از کنگره آمريکا به رياست دينا روهرا باکر رئيس زيرکميته اروپا آسيای مرکزی و خطرات در حال بروز، در پاريس با خانم مريم رجوی رئيس جمهور برگزيده مقاومت، ديدار و گفتگو کرد.
هيأت کنگره آمريکا که در يک ديدار رسمی از فرانسه به سر می برد، نمايندگان کنگره قاضی تدپو رئيس زيرکميته تروريسم، منع تکثير سلاحهای هسته يی و تجارت، برايان هيگينز عضو کميته خارجی و رئيس فراکسيون حزب دموکرات در زيرکميته ضدتروريسم و اطلاعات کميته امنيت داخلی و پل کوک عضو کميته خارجی را شامل می شد.
هيأت کنگره تسليتهای خود را به خاطر شهادت 7تن از مجاهدان ليبرتی ابراز داشت و تأکيد کرد، کنگره آمريکا همه تلاشهای خود را برای تأمين حفاظت مجاهدان ليبرتی به عمل خواهد آورد و بازگشت فوری آنان به اشرف اولين قدم برای تأمين نسبی حفاظت آنها است، و انتقال به خارج از عراق، از اشرف می تواند صورت بگيرد. آنها همچنين بر ضرورت تأييد پناهندگی سياسی همه مجاهدان ليبرتی و اشرف از سوی کميساريای عالی پناهندگان تأکيد کردند. نمايندگان کنگره ضمن محکوم کردن سياستهای مخرب مارتين کوبلر و فريبکاريها و دروغهای او برای وادار کردن مجاهدان اشرف به رفتن به زندان ليبرتی، وی را نماينده رژيم ايران و دولت عراق توصيف کردند و خواستار تعويض کوبلر و تعيين يک نماينده بی طرف از سوی دبيرکل شدند.
در اين ديدار خانم رجوی ضمن تشريح وضعيت ليبرتی و شهدا و مجروحان حمله جنايتکارانه بيست و يکم بهمن و تهديدات مبرمی که متوجه مجاهدان ليبرتی است آخرين بحرانهای رژيم آخوندی، وضعيت وخيم اقتصادی، بحران مرگبار در رأس حاکميت آخوندی، دخالتهای رژيم در سوريه و تشديد تلاشهای رژيم ايران برای دستيابی به بمب اتمی را با نمايندگان کنگره در ميان گذاشت.
آقای روهرا باکر ضمن ستايش از پايداری مجاهدان اشرف و ليبرتی گفت: اين موضوع البته يک موضوع انساندوستانه و بسيار مهم است، اما در ورای ابعاد انسان دوستانه يک موضوع عميقاً سياسی است و نشان دهنده پايداری مردم ايران و جنبش مقاومت در مقابل ملايان حاکم بر ايران است. آنها شجاعانه با رژيمی می جنگند که دشمن همه بشريت است و رهبری شما در جنگ با اين رژيم وحشتناک ستودنی است. وی تأکيد کرد مالکی ديکتاتور نوخاسته در عراق آلت دست رژيم تهران است و متأسفانه آمريکا او را روی کار آورده است و ما بايد قوياً به او تفهيم کنيم که اين رفتار با مجاهدان ليبرتی و اشرف قابل قبول نيست. اگر رژيم ايران فرصت يابد که مجاهدين ليبرتی را کشتار کند به ياغيگری خود در ساير بخشهای جهان شدت خواهد بخشيد. اگر چنين کشتاری روی دهد ديگر کسی به آمريکا هم اعتماد نخواهد کرد زيرا آمريکا به اين افراد قول داده بود که حفاظت اينها را تأمين کند. وی تأکيد کرد دولت آمريکا در دهه های گذشته اشتباهات زيادی درباره ايران کرده است، آمريکا اگر در دنباله روی از انگلستان آن سياست غلط را درباره دکتر مصدق نخست وزير ملی ايران که به درستی خواهان ملی کردن صنعت نفت ايران بود در پيش نمی گرفت و دولت او ادامه می يافت، امروز ايران يک کشور دموکراتيک درخشان بود و جهان با مشکلات امروزی مواجه نبود. ما اين اشتباه را در جريان جنگ با عراق و متعاقباً در رفتار با مجاهدان اشرف ادامه داديم، اين سياست بايد تغيير کند.

قاضی تدپو تأکيد کرد، مجاهدان اشرف و ليبرتی نوک پيکان آزادی نه برای ايران، بلکه برای همه جهان هستند، حفاظت از آنها وظيفه ما است به خصوص که ما به عنوان ايالات متحده آمريکا نسبت به حفاظت آنها متعهد شده بوديم. وی ضمن انتقاد به سياست مذاکره و مماشات با ديکتاتوری ايران گفت من يک قاضی هستم و از جنايتکاران همواره نفرت دارند، اين نفرت بيش از همه شامل خامنه ای و احمدی نژاد است، آنها می خواهند چراغ آزادی را خاموش کنند و ما نبايد اجازه بدهيم. وی تأکيد کرد من به عنوان رئيس زيرکميته تروريسم معتقدم دولت عراق به خاطر حمله به ليبرتی بايد به عنوان دولتهای حامی تروريسم مانند رژيم ايران ثبت شود و من اين موضوع را در کنگره دنبال می کنم.
قاضی تدپو گفت، در حالی که رژيم در درون خود با بحرانهای بزرگ مواجه است و ضعيف تر از هميشه است، ما بايد با سياستی قاطع و حمايت از جنبش اپوزيسيون به رهبری خانم رجوی نگذاريم که اين رژيم اين وضعيت بحرانی را از سر بگذارند.

آقای برايان هيگنز ضمن محکوم کردن نقض حقوق بشر در ايران و ابراز همبستگی با زندانيان مجاهد گفت: برای من مايه افتخار است که برای دموکراسی و آزادی در ايران در کنار شما باشم، ما بايد با متحدان ما کار کنيم و به مردم ايران که ملتی با فرهنگ و پيشرفته هستند کمک کنيم تا به آزادی دست يابند. وی تأکيد کرد اولويت اين است که ما اجازه ندهيم جنايتی مانند کشتار مجاهدان ليبرتی تکرار شود.

آقای پل کوک ضمن محکوم کردن سياستهای مداخله جويانه حکومت آخوندی در منطقه به ويژه در سوريه، گفت: نبايد اجازه داد که رژيم ايران هر کاری می خواهد در سوريه انجام دهد.
نمايندگان کنگره آمريکا تأکيد کردند هر چند از قبل نيز روشن بود که رژيم ايران اهل گفتگو نيست اما حال که خامنه ای آخرين پيشنهاد دولت آمريکا برای گفتگوهای هسته يی را هم رد کرده است، دولت آمريکا بايد سياست خود در قبال ايران را مجدداً بررسی کند، دولت آمريکا بايد به جای گفتگوهای بی حاصل با حاکمان ايران که تنها به نزديک شدن اين رژيم به بمب، تداوم سرکوب اعتراضات در ايران و حمايت رژيم از سوی تروريست ها در منطقه کمک کرده است، اپوزيسيون مشروع اين رژيم يعنی سازمان مجاهدين خلق ايران و شورای ملی مقاومت را مخاطب قرار دهد، ما نبايد بار ديگر مانند مقطع مردم ايران در سال 88 که ميليونها ايرانی به خيابانها ريختند و خواستار تغيير رژيم و برقرارى دموکراسی در ايران شدند سکوت کنيم، دولت آمريکا بايد با حمايت فعال از اپوزيسيون دموکراتيک هم چون شورای ملی مقاومت ايران و رئيس جمهور منتخب آن، خانم مريم رجوی به مردم ايران اين پيام را بدهد که در کنار آنها ايستاده و خواهان تغيير در ايران است.
نمايندگان کنگره آقای روهرا باکر و قاضی تدپو نشانهای کنگره را تقديم خانم رجوی کردند.

کنفرانس نمايندگان کنگره آمريکا و شهردار منطقه يک پاريس با حضور رئيس جمهور برگزيده مقاومت

فراخوان به بازگشت مجاهدين به اشرف و به رسميت شناختن مقاومت ايران

ژان فرانسوا لوگاره، شهردار منطقه يک پاريس
به حضور هيأت بلندپايه کميسيون روابط خارجی کنگره آمريکا در منطقه يک پاريس خيرمقدم می گويم، با توجه به اين که خيلی چهره ها در اين جا آشنا هستند، شما می دانيد که اين از جانب من يک پيام وفاداری، صداقت و همبستگی را در بردارد. به پرزيدنت روهرا باکر، به پرزيدنت تدپو، به کنگرسمن برايان هيگينز و به کنگرسمن پول کوک خيرمقدم می گويم.
همچنين به خانم رئيس جمهور مريم رجوی خوش آمد می گويم، و من اين افتخار را داشتم که ايشان را در شهرداری منطقه يک پاريس مورد استقبال قرار دهم، و در آنجا بود که حمايت چندين هزار تن از شهرداران فرانسه را اعلام کرديم، آنها از آرمان مقاومت ايران برای آزادی، دموکراسی و برای دفاع از مجاهدين خلق ايران که امروز در کمپ ليبرتی تهديد می شوند حمايت کرده بودند، خانم رئيس جمهور خوش آمديد.
خيلی خوشحالم که شاهد تلاش هيأت آمريکايی در جهت پيشرفت گفتگو با رئيس جمهور برگزيده شورای ملی مقاومت ايران و برای حفاظت از ساکنان ليبرتی هستم، اقدام شما برای صلح و ثبات اين منطقه از جهان حياتی است. شما خانم رئيس جمهور می دانيد که من چندين سال است مبارزه شما و مقاومت ايران را دنبال می کنم و با آن همبستگی دارم، من نيز مانند شما يقين دارم که بهترين راه حل برای حفاظت از مخالفان ايرانی در عراق بازگشت آنها به کمپ اشرف است. من می دانم که شما به طور روزمره با درايت و انسانيت برای ارزشهای انسانی، برای حقوق بشر برای اسلام بردبار مبارزه می کنيد، اين پيامی نيست که غربيها را بی تفاوت باقی بگذارد، از اين رو حضور اين هيأت آمريکايی در جهت کمک به تحقق اهداف شما مهم است، و شما خانم رئيس جمهور می دانيد که برای تمام جهان، جهان آزاد، شما سمبل گفتگو، درايت، تفاهم و صلح هستيد، به اين ترتيب من می خواستم ارج بگذارم و برای هيأت شما موفقيت بسيار آرزو کنم.

دينا روهرا باکر رئيس زيرکميته اروپا در کنگره آمريکا
من بسيار متشکرم که شهردار در اين جا بود تا به ما خوش آمد بگويد و به اين جلسه اعتبار بخشيد. من به شهردار يادآوری کردم که در مجلس نمايندگان تنها دو نقاشی بزرگ روی ديوار وجود دارد، دو نفر که در اين نقاشی ها به تصوير کشيده شده اند در کنگره آمريکا هستند، يکی از آنها البته جرج واشينگتن پدر کشورمان و رهبر انقلاب آمريکا است، نقاشی دوم از چهره لافايت است که به کشور ما آمد تا به ما در مبارزه مان برای آزادی کمک کند، و من بسيار خشنودم که امروز اين جا هستم تا با الهام از روح لافايت به مبارزه شما برای آزادی کمک کنم. تمام آنچه که امشب به شما می گويم اين است که به خانم رجوی می گويم نبرد شما نبرد ما است، ما با شما هستيم.
ما يک جهان صلح آميزتر ايجاد خواهيم کرد و يک شانس برای مردم شريف جهان که چيزی بيش از آزادی و رفتار با عزت با يکديگر و احترام به حقوق ديگران نمی خواهند، ما بر ملاهای ايران و ديکتاتورهايی که از مذهب به عنوان يک بهانه برای کشتار و سرکوب مردمشان استفاده می کنند، فايق خواهيم آمد، و نبرد شما، نبرد مجاهدين، از اهميت خاصی برخوردار است، زيرا اگر ديکتاتوری ملاها در ايران بتواند با کشتار و سرکوب و ايجاد وحشت شما را به اطاعت و تسليم وادار کند، اين کار باعث تشجيع اين ديکتاتورها و باندهای جنايتکار در تهران می شود تا با شدت بيشتری با مردم خود رفتار کنند و باعث ايجاد ويرانی بيشتر در بقيه جهان شوند و ما بايد در اين نبرد با هم در کنار تمامی مردم ايران از جمله مجاهدين باشيم زيرا نبرد آنها نبرد ماست. يکی از سمبلهای اين نبرد اين بود که ما خود را در شرايطی وحشتناکی يافتيم که در آن 3000نفر پناهنده بی دفاع در معرض تهديد در عراق قرار داده شدند، و اين يک مبارزه بود و من می خواهم از قاضی پو تشکر کنم که بخش مهمی از اين مبارزه بود، تا مطمئن شويم که مجاهدين از ليست خارج شوند، و اجازه دهيد اضافه کنم زيرا برايان [هيگينز] امشب با ما در اين جا است تا نشان دهد که اين يک تلاش دو حزبی بود. بعد از تلاشهای باور نکردنی، ما نهايتاً مجاهدين خلق را از ليست خارج کرديم، و اين بخشی از دلايل انتقال ساکنان اشرف در انتقال امن به منطقه يی بود که بعداً قادر باشند به مکانی امن و پناهگاههايی در کشورهای ديگر بروند، متأسفانه افرادی پست، قولی را که به ما داده بودند دوباره شکستند، برای ما سخت تر بود که سخت تر تلاش کرده و فکر می کرديم که اين کار را می کنيم تا آن 3000نفر در امنيت باشند و سپس چند روز پيش موشکها به ليبرتی اصابت کرد، چه کسی مسئول آن کشته ها است؟ هفت نفر کشته و تعداد بيشتری مجروح شدند، و اکنون با درد شديد جراحت زندگی می کنند، چه کسی مسئول آن است؟ بله به وضوح رژيم ملاها که بر روی آن فشار آورد و من به شما می گويم که نخست وزير مالکی مسئول هر حمله و کشته شدن اين افراد در کمپ ليبرتی است، اگر حمله های بيشتری انجام گيرد ما او را مسئول خواهيم دانست و قطعنامه يی را به اجرا می گذاريم و در آن مالکی و دولت او را به عنوان حامی تروريسم دولتی شناسايی و اعلام کرده و به عنوان يک رژيم تروريستی با آن برخورد خواهيم کرد.
اجازه دهيد امشب با شما تجديدعهد کنيم تا با شما کار کنيم، و حداقل جان آن 3000نفر در کمپ ليبرتی که اکنون بسيار آسيب پذير هستند را نجات دهيم، و اجازه دهيد تجديدعهد کنيم زيرا آن جانها سمبليک هستند، آنها سمبل مردم ايران هستند که در مقابل يک رژيم تبهکار که درباره کشتن آنها و قتل مردم بی سلاح ترديد نمی کند، ساکنان کمپ ليبرتی سمبل هموطنان ايرانی هستند و مردم ايران سمبل مردم تحت ستم در تمام کشورهای جهان هستند، اين به ما بستگی دارد که همبستگی خود را اعلام کنيم. ما اکنون بايد همبستگی خود با مردم جهان که عليه ظلم و ستم، افراط گرايی اسلامی مبارزه می کنند را اعلام کنيم و بشريتی که حکومتی ستمگر سرکوب می کند و ما اين را چطور نشان می دهيم؟ ما اين را از طريق:
يکم. حفاظت از ساکنان کمپ ليبرتی و دوم همکاری با شما خانم رجوی تا اطمينان حاصل کنيم مردم ايران يک جايگزين داشته باشند و سوم اين که همه ما در اين روزها در کنار هم بايستيم و سرفراز بايستيم، و در آينده بتوانيم بگوئيم که ما آن نيروهايی را شکست داديم که از اسلام به عنوان يک وسيله سرکوب نه به عنوان يک مذهب صادق که بايد به آن و ساير مذاهب جهان احترام گذاشت، استفاده می کنند، در نتيجه امشب ما با شما هستيم. متشکرم و خدا شما را حفظ کند.

قاضی تدپو، رئيس زيرکميته تروريسم در کنگره آمريکا
بسيار متشکرم، خانم رئيس جمهور، من سلامهايی از تگزاس برای شما آورده ام، من همچنين نظر خودم در مورد وضعيتی که به خاطر آن در اين جا هستيم را به شما می گويم، اين برای شما، برای ايرانيان در سراسر جهان و به خصوص ايرانيان در داخل ايران و کمپ ليبرتی مهم است، که اجازه ندهيم نور آزادی توسط هيچ کس خاموش شود، برای ما لازم است که بلافاصله مسئولان حمله به افراد بی گناه در کمپ ليبرتی را پيدا و به جهان معرفی کنيم، و اين اولين هدف ما است، اکنون که جهان می فهمد کمپ ليبرتی يک مکان امن نيست، لازم است که ما ساکنان کمپ ليبرتی را از آنجا خارج کنيم و به کمپ اشرف که می توانند در آنجا در امنيت به سر برند بازگردانيم و به تلاشهايمان ادامه دهيم، لغو ليست گذاری اولين قدم و قدم مهمی بود، اما تنها قدم در اين مبارزه نبود و من اين را به دختران دموکراسی و پسران آزادی در ايران، کمپ ليبرتی و ساير نقاط جهان می گويم، بسياری از ما در کنار شما می ايستيم تا مطمئن شويم که مبارزه برای آزادی تنها مبارزه شما نيست، بلکه مبارزه تمام کسانی است که باور دارند مردم بايد آزاد باشند و آزادی داشته باشند. متشکرم

برايان هيگينز، عضو کميته خارجی کنگره آمريکا
دينا روهرا باکر و قاضی پو، خانم رئيس جمهور، باعث افتخار ما است که اين جا باشيم، انتخابات در ايران در ماه ژوئن برگزار می شود و رژيم تهران در چهار سال گذشته ضعيف شده است، سؤال اين است که استراتژی کسانی که برای آزادی می جنگند چيست؟ و وظايف ما به عنوان ملت آمريکا چيست؟ ملتی که عليه قدت استعماری سالها قبل جنگيد تا حقوقی را که امروز از آن بهره می بريم تأمين شود، ما هميشه در آرمانهای مردم آمريکا باور داشتيم که اين مسئوليت ما است که به ملتهای ديگر کمک کنيم تا به آزادی به دست يابند، ما به يک کشور زيبا مانند ايران نگاه می کنيم که دارای 80ميليون نفر جمعيت است، 70درصد آنها زير 25سال هستند و ما يک وظيفه داريم و اين کاری است که ما از طريق اين هيأت انجام می دهيم تا اطمينان حاصل کنيم هر کاری که می شود انجام داد، انجام دهيم تا آزادی را بنا به شرايط خودتان تعريف کنيم تا اين که آيندگان شما بتوانند کليه حقوق و آزاديها را در کشور متمدن و بزرگ ايران تحقق بخشند. متشکرم

پل کوک، عضو کنگره آمريکا
من خيلی خلاصه و کوتاه صحبت می کنم، من به اين جا آمدم زيرا خانم رئيس جمهور شما به ما بينش بيشتری در مورد مبارزه تان داديد و برای من اين افراد در اين جا در مورد تأثير گذاشتن صحبت می کنند و حرف من اين است که متشکرم، متشکرم، متشکرم، نه اين چيزی است که ما بايد بارها و بارها به شما بگوئيم، شما کسانی هستيد که شهامت داريد، شما کسانی هستيد که پيشتاز هستيد، شما افرادی هستيد که کشور و مردمتان برايتان اهميت دارد، در نتيجه می خواهم از طرف هيأت به شما بگويم: متشکرم، متشکرم، متشکرم

سخنرانی رئيس جمهور برگزيده مقاومت:
آقای رئيس روهرا باکر،
آقای رئيس تدپو،
نماينده کنگره آقای هيگينز،
نماينده کنگره آقای کوک،
خانمها و آقايان،
يکبار ديگر به شما خوش آمد می گويم.
من گفتگوهايمان را بسيار سازنده يافتم. مطمئنم اين ديدار روابط ميان مردم و مقاومت ايران با کنگره آمريکا را تقويت خواهد کرد.
استمرار حمايت شما از تلاشهای مردم ايران و مقاومت ايران برای استقرار آزادی و دموکراسی در ايران مايه دلگرمی فراوان است و جای تشکر دارد.
حضور شما در اين جا به خصوص در روزهای پس از کشتار اعضای مقاومت در ليبرتی، يک پيام قوی به قاتلان يعنی فاشيسم دينی حاکم بر ايران و متحدانش در عراق است.
يعنی در اين نبرد خونين و نابرابر، منتخبان مردم آمريکا قوياً در کنار مردم ايران ايستاده اند. برای مردم و مقاومت ايران باعث خوشوقتی است که از حمايت کنگره آمريکا در تمام سالهای حاکميت استبداد مذهبی برخوردار بوده اند.
چندين سال فعاليت در مجلس نمايندگان در حمايت از اشرف و عليه ليست گذاری نامشروع مجاهدين خلق، الگوی تحسين برانگيزی برای قانونگذاران سراسر جهان در دفاع از آزادی و دموکراسی است.
همان طور که کمی پيشتر امروز در خلال بحثهايمان به شما گفتم، امروز ملاها در موقعيت سرنگونی قرار گرفته اند.
جامعه ايران نيز به رغم سرکوبهای وحشيانه، آمادگی بالايی برای قيام دارد. ملاها برای سرکوب نارضايتی فزاينده به هر شيوه ای متوسل شدند. اعدامهای علنی و مجازاتهای غيرانسانی رو به به افزايش است تا مردم را مرعوب کند.
در ماههای اخير حداقل دو مبارز سياسی زير شکنجه به شهادت رسيدند.
به رغم اين سرکوبها ما شاهد افزايش حمايت از مقاومت هستيم. اين نشانه آن است که برای سرنگونی رژيم نياز به يک جنبش سازمان يافته است. اين کاری است که مقاومت ايران به آن مشغول است.
مجاهدان اشرف و ليبرتی سازمان يافته تر ين بخش مقاومت هستند. آنها منبع انگيزش برای جوانان و زنان هستند آنها هسته اصلی مقاومتی هستند که ادامه آن در داخل ايران است.
از اين رو ملاها از هيچ کاری برای از بين بردن آن فروگذار نمی کنند. ما اين واقعيت را به خصوص در خلال سال 2012 بارها به دولت آمريکا و ملل متحد توضيح داديم. گفتيم که جابه جايی اجباری به ليبرتی امنيت و حفاظت را از مجاهدين سلب می کند. اما آنها توجه نکردند. تا اين که در کشتار جنايتکارانه 9فوريه همه اين حقايق اثبات شد.
اين نتيجه اين کشتار است که 7نفر کشته شدند و من متأسفانه اين جا عکسهای 6 مجروح را دارم.
حالا مشکل اين جاست که از سرگيری فاجعه و کشتار عليه مجاهدان ليبرتی هر روز و هر ساعت امکانپذير است.
راه حل واقعی اين است که قبل از حمله مجدد، اعضای مقاومت سريعاً به اشرف باز گردانده شوند. بر اين اساس که:
1. جامعه بين المللی و به ويژه دولت آمريکا و ملل متحد بايد شرايط بازگشت فوری اعضای مقاومت به اشرف را فراهم کنند تا پروسه اعزام آنها به کشورهای ثالث از اشرف دنبال شود.
2. کميسر عالی پناهندگان ملل متحد بايد پناهندگی جمعی اعضای مقاومت را اعلام کند.
3. دبيرکل ملل متحد، بايد يک نماينده بی طرف برای اين موضوع تعيين کند. و هيأتی را مأمور تحقيق درباره کشتار مجاهدان ليبرتی کند.
4. به خصوص زمان آن فرا رسيده که دولتهای اروپايی و آمريکا در کنار مردم ايران درخواستشان برای تغيير ژريم و برقراری آزادی و دموکراسی در ايران قرار بگيرد.
خيلی متشکرم.
اميدوارم يک روز شما را بعد از رژيم ملاها به تهران دعوت کنيم.
 
ویدیویی کوتاه و گویا از آنچه در این جلسه گذشت.

۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی به دستور خامنه‌ای


حمله موشکی به لیبرتی
اطلاعیه جدید شورای ملی مقاومت: حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی به دستور خامنه‌ای در هماهنگی با حکومت عراق
مقاومت ایران اطلاعات جدیدی از درون رژیم ایران درباره حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی، نحوه تصمیم‌گیری، هماهنگیها با دولت عراق و چگونگی اجرای طرح عملیاتی به‌دست آورده که خلاصه آن به شرح زیر است:
1- تصمیم به حمله در اوایل بهمن ماه در جلسه شورای عالی امنیت رژیم ملایان به دستور شخص خامنه‌ای اتخاذ گردید. اجرای عملیات و هماهنگی با دولت عراق، به‌عهده نیروی تروریستی قدس و سفارت رژیم در بغداد گذاشته شد.

2- حاج یوسف (پاسدار سرتیپ عبدالرضا شهلایی) سرکرده گروه‌های «جهادی» و «کتائب حزب‌الله در عراق» در جلساتی با ابومصطفی شیبانی، ابوآلا و ابو مهدی مهندس تروریستهای شناخته شده رژیم آخوندی در عراق، حمله را طراحی کرد.

3- پاسدار شهلایی بیش از دو دهه از سرکردگان نیروی تروریستی قدس بوده است. او آدمکشان و تروریستهای صادراتی به عراق را در پادگان حزب‌الله در جلیل آباد ورامین آموزش می‌دهد. وزارت خزانه‌داری آمریکا در اطلاعیه 11اکتبر 2011 اعلام کرد ”شهلایی یکی از مقامات نیروی قدس سپاه پاسداران است که هماهنگی طرح سوءقصد به جان عادل الجبیر، سفیر عربستان در ایالات متحده، در حین اقامت وی در ایالات متحده، و نیز انجام حملاتی را بر علیه منافع کشورهای دیگر در داخل ایالات متحده و در کشوری دیگر برعهده داشت“.

4- هماهنگی حمله موشکی به لیبرتی با حکومت عراق و ارگانهای امنیتی و نظامی ذیربط، از جمله دفتر نظامی نخست‌وزیر و وزارت کشور، توسط پاسدار دانایی‌فر سفیر رژیم آخوندی در بغداد و یکی از سرکردگان نیروی قدس و مأموران این نیرو در سفارت انجام شد.

5- طبق طرح عملیاتی، کلیه امور پشتیبانی از جمله انتقال مهمات و نقل و انتقال تیمها با استفاده از امکانات وزارت کشور و پلیس عراق صورت گرفت. مشخصات داخلی کمپ لیبرتی و مختصات جغرافیایی نقاط تجمع ساکنان، از سوی دفتر نخست‌وزیری در اختیار پاسدار شهلایی قرار گرفت تا شلیکها حتی‌المقدور دقیق انجام گیرد.

6- برخلاف عملیات تروریستی که پشتیبانی دولتی ندارد، هیچ سلاح و یا موشک دست‌ساز در این عملیات به‌کار گرفته نشده و همه موشکها فابریک بوده و با لانچرها و سکوهای فابریک پرتاب شده است که حمل و نقل آنها امکانات زیادی می‌طلبد. به همین دلیل و مخصوصاً به‌خاطر در اختیار داشتن مختصات دقیق جغرافیایی لیبرتی، داخل کمپ برخلاف عملیات تروریستی معمول که خطای شلیک در آنها زیاد است، همه موشکها به داخل محوطه کوچک لیبرتی اصابت کرد.

7- گروه عمل کننده از جوخه‌های آدمکشی و ترور «کتائب حزب‌الله» و مأموران فنی سپاه قدس تشکیل شده بود و با نفرات پشتیبان جمعاً 40نفر بودند. این جوخه‌های ترور و آدمکشی را رژیم آخوندی به وجود آورده و در هماهنگی با نخست‌وزیری عراق سوژه‌های مورد نظر رژیم ایران در عراق را هدف قرار می‌دهند.

8- پاسدار شهلایی در گزارشی که پس از این حمله جنایتکارانه به تهران ارسال کرد نوشت، موشکها با استفاده از آمبولانس‌های دولتی و با اسکورت دو خودروی پلیس فرودگاه به منطقه شلیک منتقل و در چادرهایی که از شب قبل در محل نصب شده بود پنهان شد.

طبق این گزارش یکی از مشکلات جدی این بود که مردم و آن دسته از نیروهای عراقی که در جریان طرح قرار نداشتند متوجه موضوع بشوند و اجرای عملیات ناممکن و یا با اخلال مواجه شود.

9- مسیر حرکت خودروها و منطقه شلیک کاملاً در زیر دوربینهای مراقبتی فرودگاه بغداد قرار داشت. این دوربینها تا چند کیلومتر اطراف فرودگاه را پوشش می‌دهند و هر تحرکی را زیر کنترل دارند. دوربینهای فرودگاه جزئیات نقل و انتقالهای موشکها و گروه عملیاتی و خودروهای پلیس و خودروهای حامل موشکها را تماماً ضبط کردند و فیلم آن در دفتر نخست‌وزیری عراق موجود است.

10- طبق طرح اولیه، قرار بر این بود که عملیات در دو مرحله، توسط دو گروه و از دو نقطه جمعاً با 100موشک 107میلیمتری انجام شود. گروه اول همان گروهی است که 40موشک شلیک کرد و سپس بدون مشکل محل را ترک کرد.

11- گروه دوم، می‌باید ساعتی پس از حمله اول شلیک 60موشک دیگر را انجام دهد تا در زمانیکه ساکنان لیبرتی بعد از موشک باران اول مشغول نقل و انتقال شهیدان و مجروحان هستند، تلفات هر چه بیشتری از آنها بگیرد.

اما شماری از افراد گروه دوم در حین جابه‌جایی، توسط سربازان و افسران عراقی که در جریان این جنایت تروریستی نبودند دستگیر شدند و اجرای مرحله دوم حمله غیرممکن گردید. 60موشک به‌جا مانده از این گروه متعاقباً توسط نیروهای عراقی رؤیت و جمع‌آوری گردید. دستگیر ‌شدگان همان روز با مداخله شتابان نخست‌وزیری عراق آزاد شدند.

12- رژیم آخوندی و دولت عراق برای رد گم کردن و از آنجائیکه همه می‌دانند «کتائب حزب‌الله» یک گروه تروریستی ساخته و پرداخته رژیم آخوندی است که در هماهنگی با دفتر مالکی عمل می‌کند به یک صحنه‌سازی جدید دست زدند و با علم کردن یک گروه خود ساخته جدید تحت عنوان «جیش المختار» تلاش کردند دستهای خونین خود را از این جنایت بشویند و تمیز جلوه دهند. سرکرده موجودیت تروریستی جدید، آخوند واثق البطاط، روز 9فوریه مسئولیت حمله به لیبرتی را به‌عهده گرفت. اما «جیش المختار» اسم دیگری برای همان «کتائب حزب‌الله» است که توطئه‌های کثیف و خونین خامنه‌ای و مالکی را در عراق پیش می‌برد.

13- جالب این‌که جیش المختار تنها 5روز قبل از حمله موشکی به لیبرتی در روز 16بهمن اعلان موجودیت و اعلام کرد: ”ارتش مختار پشتیبان حکومت مرکزی در جنگ با فساد و مفسدین و رویارویی با سازمانهای تروریستی مانند القاعده و ارتش آزاد است“ (خبرگزاریها و رسانه‌های عراقی).

متعاقباً اعلان این موجودیت از سوی رسانه‌های آخوندی به‌ویژه سپاه پاسداران و سایت سرکرده سابق سپاه پاسداران مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش تلویزیون عراقی الرافدین چند ساعت پس از این اعلان موجودیت، گروهی از تروریستهای مالکی تحت نام ارتش مختار در باشگاه صناعه در بغداد یک رژه نظامی برگزار کردند که نیروهای ارتش و پلیس امنیت آن را تأمین می‌کردند.

14- به‌نوشته رسانه‌های معتبر عربی مانند الحیات و الشرق‌الأوسط و ایلاف، اسم مختار برای این موجودیت تروریستی اشاره سمبلیک به شخص مالکی است. الشرق‌الأوسط 11فوریه در این باره نوشت ”ارتش مختار به هدف حمایت دولت عراق برای کنترل امنیتی ایجاد شده است“. این روزنامه می‌افزاید در شعارهایی که اخیراً برای حمایت از مالکی در بغداد توسط گروههای وابسته به او داده می‌شود مالکی را ”مختار زمان“ توصیف می‌کنند. این گروه رهبران مخالف در عراق، مانند العراقیه و سازمان دهندگان تظاهرات ضد مالکی را به تصفیه فیزیکی تهدید کرده است.

15- مالکی در یک اقدام فریبکارانه و مسخره دستور دستگیری آخوند بطاط را صادر کرد اما بنا‌ به گزارش رسانه‌های عربی از جمله الشرق‌الأوسط (11فوریه) و تلویزیون رافدین عراق (10فوریه) واثق البطاط به همراه 6تن از محافظانش از عراق خارج شده و به سوریه رفته‌اند و ارگانهای امنیتی عراق هم در مرز کاملاً در جریان این تردد بودند و هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نکردند

16- با توجه به همین واقعیتهاست که رژیم آخوندی و حکومت عراق در وحشت از محکومیتهای بین‌المللی علیه حمله جنایتکارانه به لیبرتی که هر روز بالاتر می‌گیرد، به فاصله گرفتن از این جنایت و تکذیب نقش و دخالت خود می‌پردازند. کار به آنجا رسید که حتی پاسدار دانایی‌فر سفیر ملایان در عراق در روز 23بهمن در جریان افتتاح «یک مدرسه ایرانی» در کربلا به خبرگزاری کل العراق گفت: «ما حمله به کمپ لیبرتی را محکوم می‌کنیم و این تلاشی است برای دامن زدن به بحران و ایجاد یک موج تبلیغاتی که هدف از آن متهم کردن ایران در این حادثه است».

اما روز بعد خبرگزاری سپاه پاسداران، اظهارات دانایی‌فر را پس گرفت و ادعا کرد سخنان سفیر ایران در رسانه‌های عراقی تحریف شده است. خبرگزاری پاسداران نوشت: «حسن دانایی‌فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، حمله اخیر یک گروه ناشناس به کمپ موقت لیبرتی را… . مظلوم‌نمایی این گروهک برای بازگشت به اردوگاه اشرف خواند و اظهارداشت: حمله‌یی که اخیراً در کمپ لیبرتی صورت گرفت، مشکوک است و ما معتقدیم عوامل داخلی خود گروهک نفاق در سازماندهی این حمله به‌منظور مظلوم‌نمایی در مقابل سازمانهای حقوق‌بشر، نقش داشته‌اند».

17- وزارت‌خارجه ملایان روز سه‌شنبه 24بهمن در تهران اعلام کرد «حمله اخیر به کمپ لیبرتی در عراق» مسأله‌ای است که «در داخل خاک عراق رخ داده و هیچ ارتباطی به جمهوری اسلامی ندارد… این اقدامات و مظلوم‌نمایی‌ها برای به تأخیر انداختن اجرای توافق» با سازمان ملل برای انتقال مجاهدین به خارج از عراق است و مجاهدین تلاش می‌کنند این توافق حاصل نشود.

18- وزارت‌ خارجه عراق نیز زیر ضرب محکومیتهای گسترده بین‌المللی، در حالیکه فراخوانهای جهانی برای بازگشت مجاهدان از لیبرتی به اشرف بالاتر می‌گیرد، روز دوشنبه 23بهمن در یک اطلاعیه مملو از دروغ اعلام کرد: «کمپ موقت الحریه مربوطه به اعضاء ”مجاهدین خلق“ از سوی یک طرف ناشناس در معرض یک اقدام تروریستی قرار گرفت و شنبه شب 9فوریه 2013 این کمپ با 25گلوله خمپاره مورد هدف قرار گرفت». این در حالیست که وزارت‌خارجه عراق به‌خوبی می‌داند آمران جنایت، در فاصله چند صد متری این وزارتخانه در سفارت رژیم و در نخست‌وزیری عراق نشسته‌اند. وزارت‌ خارجه عراق در حالی از 25گلوله خمپاره صحبت می‌کند که کارشناسان نظامی عراقی بعد از مشاهده محل، تصریح کردند حمله به‌وسیله موشکهای 107میلیمتری صورت گرفته و آنها 38محل اصابت موشک را در داخل کمپ لیبرتی مشاهده و شناسایی کردند.

19- وزارت‌خارجه عراق افزوده است: «مقامات مسئول دولتی برای شناسایی جنایتکارانی که این عمل تروریستی و جنایتکارانه را طراحی و اجرا کردند و برای ارجاع آنها به دادگاه و مجازات عادلانه، انجام تحقیقات فوری را آغاز کردند». وعده تحقیق و محاکمه از جانب حکومت عراق، در مورد جنایتی که خود بیشترین نقش را در آن داشته است، هیچ کودکی را نمی‌فریبد. تحقیقات درباره جنایتهای 6 و 7مرداد 1388 و 19فروردین 1390 نیز به بوته فراموشی سپرده شده است.

20- با این همه اگر دولت عراق راست می‌گوید و در این جنایت دست نداشته است:
اولا- به محاصره 4سال و نیمه مجاهدان اشرفی پایان دهد و به هیأتهای تحقیق بین‌المللی و ناظران و خبرنگاران و وکلا اجازه ورود به لیبرتی را بدهد تا از نزدیک آثار جنایت را مشاهده کنند.

ثانیا- با بازگرداندن ساکنان لیبرتی به اشرف، امنیت ساکنان را در مقابل تکرار حملات مشابه در آینده تأمین کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
13فوریه2013 (25بهمن 1391)

حمله جنايتكارانه موشكي به ليبرتي به دستور خامنه اي در هماهنگي با حكومت عراق

ر پی حمله ضدبشری به کمپ لیبرتی، سپاه تروریستی قدس تحت عنوان« ارتش مختار جناح نظامی حزب الله» این جنایت را به عهده گرفت. دو روز بعد وزارت خارجه دیکتاتوری دست نشانده ولایت فقیه در عراق آن را محکوم کرد و سه روز بعد سفارت آخوندها اطلاعیه محکومیت صادر نمود.
همبستگی ـ حمله به لیبرتی سحرگاه روز۲۱ بهمن صورت گرفت. همان روز اطلاعیه یی با امضای « ارتش مختار جناح نظامی حزب الله ”نهضت اسلامی در عراق“» صادر شد که تصریح کرده بود:« تعدادی از اعضای ارتش مختار توانستند قرارگاه لیبرتی(اشرف) را با بیست موشک از نوع کاتیوشا مورد حمله قرار بدهد که باعث تعدادی کشته و مجروح گردید».( سایت النهار۲۱/۱۱/۹۱)
در عکس منتشر شده در این سایت، نام حزب الله اثر انگشت و امضای سپاه قدس در این اطلاعیه را مشخص می کند.
در این اطلاعیه گفته شده است که این « اولین عملیات ارتش مختار» است.

دو روز بعد در پی محکومیت های گسترده بین المللی این جنایت و بروز آثار سیاسی رسوا کننده آن برای دولت دست نشانده عراق ، وزارت خارجه اش در یک بیانیه مطبوعاتی  اعلام کرد: « کمپ موقت الحریه مربوطه به اعضاء ”مجاهدین خلق“ از سوی یک طرف ناشناس در معرض یک اقدام تروریستی قرار گرفت و شنبه شب ۹ فوریه ۲۰۱۳ این کمپ با ۲۵ گلوله خمپاره مورد هدف قرار گرفت ».(سایت وزارت خارجه عراق ۲۳ بهمن)
این بیانیه با تقلیل تعداد خمپاره های شلیک شده، تلاش کرده اهمال و ممانعت جنایتکارانه دولت عراق از رساندن مجروحان به مراکز درمانی را نیز با اکاذیب مسخره استتار کند: « مدیریت دولتی کمپ اقدامات سریع و ضروری را برای معالجه مجروحین و کمک به کسانی که زیان دیده بودند بعمل آورد و مجروحین فورا به بیمارستان های دولتی نزدیک منتقل شدند، بیش از نیمی از مجروحین بعد از دریافت معالجات لازم بیمارستان را ترک کردند و معالجه سایرین تا زمان بهبودی ادامه خواهد یافت».
وزارت خارجه عراق «از این حادثه جنایتکارانه که کمپ و ساکنان آنرا هدف قرار داد ابراز تاسف کرده و شدیدا  آنرا محکوم» کرده اما مضمون اصلی دعاوی تبلیغاتی روزهای اخیر آخوندها را تکرار کرده است که « از نظر ما هدف اینگونه اعمال  خدشه وارد کردن به اقدامات دولت عراق برای تضمین حفاظت کمپ موقت و ساکنان آن می باشد.»!

همزمان ارباب اصلی نیز خود را ناگزیر از موضعگیری دید و از طریق یکی از فرماندهان صحنه سپاه قدس اعلام کرد:« حسن دانایی فر " سفیر ایران در عراق در اظهاراتی در مراسم افتتاحیه مدرسه ایرانی در کربلا حمله خمپاره ای به پایگاه لیبرتی را محکوم کرد و آن را " تلاش برای ایجاد هیاهوی رسانه ای برای متهم کردن ایران" توصیف کرد» (خبرگزاری العراق نت،۲۳ بهمن)
برای روشن کردن محتوی این موضعگیری، رسانه های رژیم توضیح زیر را افزوده اند:
«گروهک تروریستی منافقین که به تازگی از فهرست سازمان های تروریستی آمریکا خارج شده است در کشتار شمار زیادی از مردم ایران در عملیات های تروریستی گسترده دخالت داشت».
سپس آخوندها وقتی مطمئن شدند که این موضعگیری به اندازه کافی در همه رسانه ها منتشر شده، ۲۴ ساعت بعد آن را انکار کردند:« دانایی‌فر ضمناً گفت: محکومیت حملە بە کمپ لیبرتی از سوی سفارت ایران کذب محض است». (خبرگزاری فارس ۲۴ بهمن) وی گفت:« حملەای کە اخیراً علیە بازماندگان گروهک نفاق در کمپ لیبرتی صورت گرفت، مشکوک است و ما معتقدیم عوامل داخلی خود گروهک نفاق در سازماندهی این حملە بە منظور مظلوم‌نمایی در مقابل سازمان‌های حقوق بشر، نقش داشتەاند.…سازمان منافقین … می‌خواهد با نا امن نشان دادن کمپ موقت لیبرتی، مسئلە بازگشت بە اردوگاە اشرف را بیش از پیش مطرح کند»

۱۳۹۱ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

لیبرتی-حمله موشکی-شماره 15

لیبرتی-حمله موشکی-شماره ۱۵: کارشناسان نظامی عراقی محل اصابت ۳۸ موشک در داخل لیبرتی را شناسایی کردند.۵ موشک منفجر نشده جان ساکنان را تهدید می کند.

شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹ فوریه ۲۰۱۳
AddThis Social Bookmark Button
کارشناسان نظامی عراقی که بعد از ظهر امروز, شنبه ۲۱بهمن, از لیبرتی بازدید کردند، محل شلیک ۳۸ فروند موشک ۱۰۷ میلیمتری را شناسایی کردند که ۵ فروند آنها منفجر نشده در کمپ باقیمانده است.
موشکهای  منفجر نشده یک تهدید جدی برای جان ساکنان است.
به قرار اطلاع ۶۰ موشک دیگر آماده شلیک به لیبرتی، در نزدیکی این کمپ یافت شده است و نیروهای امنیتی عراقی نیز در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه, ساعاتی پس از حملات موشکی علیه کمپ لیبرتی,  این موشکها را رؤیت کرده اند. مساحت کمپ لیبرتی یک هشتادم کمپ اشرف است و با توجه به اینکه هیچ ساختمانی در آن وجود ندارد، به شدت آسیب پذیر است. بازگرداندن سریع ساکنان به اشرف تنها راه جلوگیری از کشتارهای بعدی است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۱بهمن ۱۳۹۱(۹ فوریه۲۰۱۲)

حمله موشکی به لیبرتی- شماره ۴

- اصابت حداقل ۳۸ موشک ۱۰۷ میلیمتری به لیبرتی و ۶ شهید - اعلام اسامی شهیدان

شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹ فوریه ۲۰۱۳
AddThis Social Bookmark Button
با روشن شدن هوا در لیبرتی مشخص شد که این کمپ که مساحت آن نیم کیلومتر مربع است لااقل مورد اصات ۳۸ موشک ۱۰۷ میلیمتری واقع شده که ۵ عدد آنها منفجر نشده و خطر آفرین است.
اسامی شهیدان عبارتند از پوران نجفی، یحیی نظری، اکبر عزیزی، مصطفی خسروی، مهدی عابد و هادی شفیعی.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۱ بهمن ۱۳۹۱(۹ فوریه ۲۰۱۳)

حمله موشکی به لیبرتی- شماره ۱: تهاجم موشکی به کمپ لیبرتی، ۵ شهید و دهها مجروح

حمله موشکی به لیبرتی- شماره ۱: تهاجم موشکی به کمپ لیبرتی، ۵ شهید و دهها مجروح

شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ / ۰۹ فوریه ۲۰۱۳
AddThis Social Bookmark Button
ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز به وقت محلی، کمپ لیبرتی مورد تهاجم موشکهای ۱۰۷ میلیمتری قرار گرفت.
تا این ساعت ۵ تن از جمله یک زن شهید و  بیش از ۵۰ تن مجروح شدند. حال مجروحین وخیم است و شمار شهدا ممکن است افزایش یابد. هیچ کمک رسانی و آمبولانس برای حمل مجروحین وجود ندارد. ژنراتور کلینیک عراقی هم مورد اصابت واقع و برق آن قطع شده است و هیچ کارآیی ندارد.
یکسال است که۳۱۰۰ ساکنان اشرف توسط دولت عراق از کمپ اشرف به این کمپ نیم کیلومتری که ۸۰ بار از اشرف کوچکتر است منتقل شده اند و در آن زندانی هستند. در این کمپ هیچگونه سرپناهی وجود ندارد و ساکنان در بنگالهایی که مانند قوطی کبریت در کنار هم چیده شده است بسر میبرند.
ساکنان و نمایندگان و وکلای آنها دیروز و پریروز نسبت به یک قتل عام دیگر توسط رژیم ایران و نیروهای عراقی هشدار دادند و برای چندمین بار از دبیرکل و مقامات آمریکایی خواهان بازگشت به اشرف شدند که دارای ساختمانهای سیمانی و سنگر و پناهگاه هایی است که خودشان ساخته اند.
گزارشهای تکمیلی بعدا داده میشود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۱بهمن ۱۳۹۱(۹ فوریه ۲۰۱۳)