در یکی از روزنامه های ترکیه اعلام شد که حکومت ایران برای حمایت از پول سوریه و عدم سقوط بشار اسد بیست تن طلا به سوریه بلاعوض داده است در حالیکه ارزش پول ایران در ماههای گذشته با افت شدید روبرو شده است اما باز هم هر از چند گاهی کمکهای این چنینی به حکومتی که تمام امکانات کشور را برای سرکوب ملت خود به کار گرفته است حکومتی که هر روز بمبهای چند تنی بر سر مردم بیگناهی که تنها گناهشان این است که ازادی میبخواهند قتل کشتار شکنجه نمی خواهند و میخواهند خودشان سرنوشتشان را بدست بگیرند باید این چنین قتل عام شد که تا امروز طبق امار رسمی بیش از چهل چهار هزار تن بدست دیکتاتور سوریه قتل عام شدند این ننگ ماست که با پول و سلاح ایران هموطن سوری ما کشته میشود می گویند باید دیکتاتر سوریه سقوط کند تا دیکتاتور ایران پشتش خالی شود تا مارا راحت تر بتوانیم قیام کنیم اخر این چه حسابی است که ما میکنیم بر تک تک ماست که در چمین شرایط حساسی به پا خیزیم تا هم فشار سرکوب بر سوریه کمتر شود چرا که حکومت فاشیستی مذهبی نمی تواند در دو چبهه بجنگد ما در هر حد و اندازه ایی که می توانیم باید جرقه قیام را بزنیم توجه داشته باشیم که هر کاری حتی نوشتن یک شعار ساده بر در دیوار هم میتواندکارساز باشد ما وظیفه داریم و جدا از نتیجه ان باید وظیفه خود را انجام دهیبم .

۱ نظر:
بشار اسد یک جانی است و حتما سقوط خواهد کرد چرا که این مردمی که در مدت دو سال با روزانه سد کشته از میدان فرار نکردند تا اسد را دستگیر نکنندد دست بردار نخواهند بیود
ارسال یک نظر